Recepční služby

Chcete ušetřit náklady a čas se zajišťováním recepčních služeb?
Chcete mít jistotu profesionálního a reprezentativního vystupování pracovníků recepce?
Potřebujete zkušené a proškolené pracovníky recepce?

Náš profesionální tým vám zajistí hladký chod recepce!

Důraz klademe na:

  • výborná znalost práce na PC
  • zkušenosti s administrativními výkony
  • profesionální vystupování podporující image firmy
  • systematické a komunikační schopnosti
  • znalost cizích jazyků
  • pravidelné proškolování pracovníků a mnoho dalšího...

Popis služby:

  • dle potřeby zajistíme recepční služby až 24 hodin denně
  • provoz recepce poskytneme ve všech typech objektů (průmyslové areály, hotelové domy, administrativní budovy, kulturní a sportovní budovy…)
  • služby recepce přizpůsobujeme potřebám klienta (poštovní služby, telefonní komunikace, vedení potřebné dokumentace, obsluha kopírky, faxu atd., zajištění informačního servisu, kamerový dohled, povinnosti plynoucí ze směrnic...)

Bryvecasta

Kontaktuje nás a my vám připravíme cenovou nabídku na míru včetně podrobného popisu recepční služby.

KONTAKTUJTE nás

Pokud máte zájem o naše služby nebo máte-li jakékoli dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat

BRYVECASTA s.r.o.

E-mail: info@bryvecasta.cz
Povozovna: Nový Tuzex, Bauerova 10, Brno 603 00
Sídlo firmy: Holická 1173/49a, 779 00 Olomouc
IČ: 24762695, DIČ: CZ24762695

Kontaktní osoby

Bc. Zdeněk Joukl, jednatel
Tel.: +420 603 518 532
E-mail: joukl@bryvecasta.cz

Jaroslav Jelínek, personalista
Tel.: +420 734 240 502
E-mail: personalista@bryvecasta.cz